Monday, May 17, 2010

Brunei

Assalamualaikum..

Aku ada sediakan sebuah artikal yang merujuk kepada kes arak yang aku post sebelum ni.. Brunei lebih takut laknat Allah, itulah realitynya..
Itu cerita di Brunei, tapi di Malaysia?? Renungkanlah wahai sahabat ku, Laknat Allah itu amatlah dasyat sepertimana yang disebutkan didalam Al-Quran, macam-macam cerita puak yang dilaknat oleh Allah.. Jelas sekali Al-Quran memberikan peringatan kepada kita umat manusia supaya mematuhi hukum-hukum Allah.. Billa dah beri peringatan, tulah tanda Allah sayangkan kita..Beringat sebelum kena..emm. Bila Allah dah beri peringatan maka sudah tentu bagi mereka yang takut kepada Allah akan cuba menjauhkan dari pekara-pekara yang dilarang oleh Allah.. Kalau kita buat jugak???
samalah seperti kita tidak takutkan Allah.. ke salah aku cakap ini??
Hebat sangat ke kita nak redah sunami seperti yang berlaku di aceh??
Sejauh mana kita nak lari?? tak cukup tanah kang nak lari..haaa
kalau Allah turunkan bala, semua kena..
Aku ucapkan tahniah kepada kerajaan Beruei.. Syabas..x)

3 ulasan:

NICK IRFAN on May 18, 2010 at 12:16 AM said...

aku sokong ko bro! brunei lebih islamik! malaysia ni heheheehehe no komen...

NICK IRFAN on May 19, 2010 at 12:44 PM said...

info menarik! nnt letak la lagi bro! thnkz sudi berkongsi! :)

FiqaSaleh on August 1, 2010 at 8:41 PM said...

a'ah.. sbb tu segelintir rakyat nye wat maksiat masuk m'sia..

Sambil Baca Sambil Dengar.

linkwithin

Related Posts with Thumbnails
 

Tinggalan nota dari zikrie Copyright © 2009 Template is Designed by Islamic Wallpers