Friday, May 7, 2010

buat kamu

Hari ni takde arahlah aku, member punya pasal..

Aku sediakan khas buat kamu..

Teman,

Kehidupan ini sudah tentu satu pengajaran yang mampu mematangkan pemikiran kita dengan pelbagai onak duri yang dilalui dari hari ke hari, inilah dia episod kehidupan..
Sebagai seorang manusia, kita sudah tentu tidak terlepas daripada ujian, biarpun kecil atau besar, tabahlah menghadapinya kerna ianya sudah pasti mengajar kamu akan sesuatu dan ingatlah bahawa perjalanan masih jauh buat kamu, hanya ajal penamat segala-galanya..



Teman,

Aku termenung jauh di lubuk hati, memikirkan soal perpisahan yang kamu lalui..
Sudah tentu tiada yang kekal didunia ini, yang pastinya setiap pemergian itu ada hikmahnya yang tersembunyi.

Janganlah kamu bersedih,

Setiap yang hadir pasti akan pergi,
ianya datang silih berganti,
biarpun sedih ianya tetap akan pergi,
hanya perlu tabah dan kuatkan hati.

Maafkan aku sebab tak mampu nak buat apa, sudah tentu diluar kemampuan aku..

jangan sedih k..x)

1 ulasan:

rabiatuladawiyah on May 10, 2010 at 8:23 AM said...

kau memang pandai berblogging ar..

**byk nye post yg aku tertinggal nie**

Sambil Baca Sambil Dengar.

linkwithin

Related Posts with Thumbnails
 

Tinggalan nota dari zikrie Copyright © 2009 Template is Designed by Islamic Wallpers